KETIK LAGU YANG DICARI

Custom Search

Seandainya aku punya sayap - Rinto Harahap

LAGU DAN LIRIK Seandainya aku punya sayap - Rinto Harahap

Seandainya aku punya sayap
Terbang.. terbanglah aku
Ku cari dunia yang lain
Untuk apa disini

Seandainya dapat kau rasakan
Kejam.. kejamnya dunia
Tiada lagi kehadiran
Untuk apa ku disini

Menjerit dan menangis
Pilu dan derita
Merintih dan berdoa
Dimanapun berada oh.. duniaku yang fana..

Seandainya aku punya sayap
Terbang... terbanglah aku
Ku cari dunia yang lain
Untuk apa ku disini

Seandainya dapat kau rasakan
Kejam.. kejamnya dunia
Tiada lagi kehadiran
Untuk apa ku disini

Menjerit dan menangis
Pilu dan derita
Merintih dan berdoa
Dimanapun berada oh.. duniaku yang fana..

Seandainya aku punya sayap
Terbang.. terbanglah aku
Ku cari dunia yang lain
Untuk apa ku disini
Ku cari dunia yang lain
Untuk apa daku disini...

KUMPULAN LIRIK LAGU TERPOPULER

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP LIRIK LAGU

TOP INDONESIA LIRIK

3344

LIRIK POPULER

TOP LAGU DAN LIRIK INDONESIA © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO