KETIK LAGU YANG DICARI

Custom Search

Sahlawati - Alfian

LAGU DAN LIRIK Sahlawati - Alfian

Hatiku terpaut
Akan seorang dara idaman
Di hari pertama ku jumpa
Ku pandang wajahmu dengan penuh mesra

Di hari kedua ku cari dikau
Namun tak jumpa
Wajahmu selalu terbayang
Siang dan malam aku s’lalu gelisah

Sahlawati ku tak kuasa
Hatiku berkata aku cinta padamu

[spoken]
Siang dan malam, hatiku selalu gelisah
Oh Sahlawati, daku tak kuasa
Hatiku berkata, “Aku cinta padamu”.

Di hari kedua ku cari dikau
Namun tak jumpa
Wajahmu selalu terbayang
Siang dan malam aku s’lalu gelisah

Sahlawati ku tak kuasa
Hatiku berkata aku cinta padamu

KUMPULAN LIRIK LAGU TERPOPULER

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP LIRIK LAGU

TOP INDONESIA LIRIK

3344

LIRIK POPULER

TOP LAGU DAN LIRIK INDONESIA © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO