KETIK LAGU YANG DICARI

Custom Search

Kota kenangan Rinto Harahap

LAGU DAN LIRIK Kota kenangan Rinto Harahap

Sepuluh tahun..
Sepuluh tahun telah ku tinggalkan
Namun tak pernah
Sedetik jua aku lupakan

Tempatku bermain tempat bercanda
Tempatku bercinta
Takkan ku lupa
Walaupun kini jauhlah di mata

Walaupun jauh walaupun jauh
Dekatlah di hati
Kota kenangan yang takkan mungkin
Aku lupakan

Tempatku bermanja
Dalam buaian ibunda sayang
Tempat yang indah
Tanah pusaka sanak dan saudara

Nantikanlah aku akan kembali
Kota kenangan tempatku dilahirkan

Sepuluh tahun..
Sepuluh tahun telah ku tinggalkan
Namun tak pernah
Sedetik jua aku lupakan

Tempatku bermain tempat bercanda
Tempatku bercinta
Takkan ku lupa
Walaupun kini jauhlah di mata

Nantikanlah aku akan kembali
Kota kenangan tempatku dilahirkan

Walaupun jauh walaupun jauh
Dekatlah di hati
Kota kenangan yang takkan mungkin
Aku lupakan

KUMPULAN LIRIK LAGU TERPOPULER

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP LIRIK LAGU

TOP INDONESIA LIRIK

3344

LIRIK POPULER

TOP LAGU DAN LIRIK INDONESIA © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO