KETIK LAGU YANG DICARI

Custom Search

Item manis - Benyamin S

LAGU DAN LIRIK Item manis - Benyamin S

Gulitem si Lindulitem tem
Jalan-jalan ke Kampung Rawa
Si Ida kulit item
Biarpun begitu cs-an gua

Dal gendel si gundal gendel
Jalan-jalan eh ke Kampung Rawa
Eh Benyamin orangnye bogel
Biar begitu cs-an gua

Item bukan sembarang item
Biar item putih dalemnye
Gue tau semuanye item
Nyang putih Cuma giginye

Si Ida orangnye item tem
Sampe kapan juga tetep item
Eh Benyamin orangnye bogel
Sampe kapan juge tetep bogel

Gulipek si Lindu Lindulitem tem
Jalan-jalan ke Kampung Rawa
Si Ida kulitnye item
Biar begitu cs-an gua

Dal gendel si gundal gendel
Jalan-jalan eh ke Kampung Rawa
Eh Benyamin orangnye bogel
Biar begitu cs-an gua

Item bukan sembarang item
Biar item putih dalemnye
Nyang gue tau semuanye item
Nyang putih Cuma giginye

Dulipek si Lindu Lindulitem tem
Udeh item gak bisa putih
Dulipak si Lindulitem
Biar item hatinye putih

KUMPULAN LIRIK LAGU TERPOPULER

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP LIRIK LAGU

TOP INDONESIA LIRIK

3344

LIRIK POPULER

TOP LAGU DAN LIRIK INDONESIA © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO