KETIK LAGU YANG DICARI

Custom Search

Dia diantara kita - Tommy J Pisa

LAGU DAN LIRIK Dia diantara kita - Tommy J Pisa

Walaupun langkah ini terus berlalu
Mencari ketenangan dalam kalbu
Hati yang luka jiwa merana
Sejak penghalang cinta melanda

Harta dan paras rupa silaukan mata
Hingga merubah segala-galanya
Ayah dan bunda ku punya rasa
Membuat aku tiada berdaya

Duhai pujaan hatiku
Disangkar emas pasti kau pilu
Ikrar janji kita dulu
Tak akan goyah jangan kau ragu

Antara aku engkau dan dia
Mampu menghalau ranjau berduri
Hanyalah doa tulus dan murni
Semoga kegagalan cinta tak menyiksa diri
Sabarkan dihati

Kasih..
Jangan kau tinggalkan aku
Cinta suciku
Takkan padam selamanya

Duhai pujaan hatiku
Disangkar emas pasti kau pilu
Ikrar janji kita dulu
Tak akan goyah jangan kau ragu

Antara aku engkau dan dia
Mampu menghalau ranjau berduri
Hanyalah doa tulus dan murni
Semoga kegagalan cinta tak menyiksa diri
Sabarkan dihati

Antara aku engkau dan dia
Mampu menghalau ranjau berduri
Hanyalah doa tulus dan murni
Semoga kegagalan cinta tak menyiksa diri
Sabarkan dihati

KUMPULAN LIRIK LAGU TERPOPULER

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP LIRIK LAGU

TOP INDONESIA LIRIK

3344

LIRIK POPULER

TOP LAGU DAN LIRIK INDONESIA © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO